بازگشت هزینه

بازگشت و یا تعویض کالا چه دلایلی می تواند داشته باشد؟

  • عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی: در صورت داشتن این مشکل با اعلان آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت محصول راهنمایی خواهید شد. ( تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود)
  • وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده: در صورتی که کالای دریافتی دارای نقص و ایراد، از جمله پارگی، زدگی، شکستگی و … (ضایعات) باشد با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت راهنمایی خواهید شد.( تا ۲۴ساعت پس از تحویل کالا باید از طریق دایرکت در پیج Flamingo_shop.ir@ ، اطلاع داده شود). در نظر داشته باشید که ایراد وارده بعلت استفاده نادرست از کالا جز شرایط ذکر شده نمی باشد.
  • در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما قابلیت تعویض یا کنسل شدن ندارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید داشته باشید.

کالاهای قابل بازگشت و تعویض را چگونه اطلاع رسانی کنیم؟

  • با پیام به پشتیبانی مشاوران واتس آپ می توانید راهنمایی کامل مرجوع کردن محصول و بازگشت هزینه را دریافت کنید.

کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟

  • در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید )، و جعبه خود ترجیحا با ضربه گیر مثل کاغذ یا روزنامه یا … قرار داده اید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *