سوالات متداول مشتریان

Q
چگونه می توانم سفارشی که پست پیشتاز شده است را رهگیری کنم؟
A

با تماس با پشتیبانی و دریافت کد رهگیری پستی سفارش شما می توانید از طریق لینک زیر مرسوله خود را رهگیری کنید.

http://itemtracking.post.ir/

Q
زمان و هزینه ارسال کالا به چه صورت می باشد؟
A

سفارشات بعد از آماده سازی به سازمان پست تحویل داده می شود و با توجه به مسافت مقصد حداکثر زمان ارسال ۳ روز خواهد بود.(به عنوان مثال برای استان های مجاور تهران، کالاها زودتر به مقصد خواهد رسید.)

و هزینه ارسال پستی ۱۳ تا ۱۸ هزارتومان می باشد.

Q
در صورتی که تمایل به پرداخت اینترنتی داشته باشم از چه کارت هایی می توانم استفاده کنم؟
A

شما میتوانید از تمامی کارت های عضویت شتاب برای پرداخت سفارش ثبت شده استفاده بفرمائید.

Q
روش های پرداخت به چند شیوه می باشد؟
A

درحال حاضر با روش پرداخت اینترنتی از طریق درگاه زرین پال امکان پرداخت وجه سفارش فعال می باشد.

Q
آیا این امکان وجود دارد که از حساب کاربری خودم برای فرد دیگری به شهر دیگری سفارشی به عنوان هدیه ثبت کنم که فاکتور هم ارسال نشود؟
A

بله شما به راحتی می توانید آدرس ارسال موردنظر خود را اضافه نمایید و در مرحله آخر سفارش خود در قسمت یادداشت سفارش، برای ما یادداشت کنید که فاکتور ارسال نشود .

Q
آیا بعد از ثبت سفارش لزومی دارد با پشتیبان تماس بگیرم؟
A

خیر، بعد از ثبت سفارش و نمایش پیام موفقیت در خرید سفارش شما به دست ما رسیده و در اولین فرصت محصول شما آماده و به دست شما خواهد رسید.

Q
چرا برای خرید حتما باید در سایت عضو باشم؟
A

تیم پشتیبانی فلامینگو شاپ به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل جنس به مشتری نظارت می‌کند. ثبت‌نام در سایت باعث تسهیل در پیگیری محصولات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

Q
چطور می‌توانم از اصل بودن کالاهای فلامینگو شاپ مطمئن شوم؟
A

با وارد کردن Reference Code کالا در سایت تولیدکننده محصولات می‌توان از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کرد.